سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارازن ترین لپتاپ های لنوو موجود در بازار

 

نقد و بررسی لپتاپ ارازن قیمت لنوو

خرید استثنایی لپ تاپ لنوو با کمتر از 800 هزار تومان


لنوو جزو کمپانی هایی است که در زمینه تولید لپتاپ های کم قیمت و نسبتا میان رده سابقه کاری زیادی دارد که نتیجه موفقیت آمیزی نیز تا به امروز داشته است.

وقتی حرف از خرید لپتاپ به میان می آید، همه ی ما پس از مدتی به فکر صرف هزینه و مبلغ بالایی را برای آن می افتیم که شاید در رنج 2 میلیون تومان باشد. و همین هزینه نظر خیلی از ما را برای خرید لپتاپ منتفی می کند. اما بهتر است دست از این کار نکشید و با تا پایان این مقاله همراه باشید، زیرا قصد داریم نمونه نوت بوک هایی از شرکت لنوو را معرفی کنیم که حداکثر قیمت آنها 800 هزار تومان است. این مبلغ را اگر مثلا با خرید یک گوشی موبایل میان رده مقایسه کنیم که بایستی برای خرید آن همین هزینه را بپردازیم، مقایسه نا به جایی نخواهد بود با وجود اینکه یک لپتاپ کارآیی های خیلی بیشتری از موبایل را دارد.

لپ تاپ لنوو ideapad

مدل اول، از سری Ideapad 300   است که برای کارهای روزمره و عادی بسیار مناسب است. لنوو کارها و ایده های متنوعی را جهت کاهش قیمت لپتاپ به کار گرفته است، یکی از آنها استفاده از بدنه پلاستیکی به جای فلزی است. هرچند پلاستیک است اما کیفین و مقاومت خوبی دارد. حدود 2.3 کیلوگرم وزن دارد، جابجایی و حمل آن چندا کار سختی به شمار نمی رود.

صحه نمایش آن 15.6 اینچ با روکش براق و کیبورد آن از نوع AccuType است که با این وجود کار تایپ را سرعت می بخشد.

از اجزای داخلی که قسمتهای ممهم واصلی لپتاپ به شمار میرود می توان به 500 گیگابایت حافظه اصلی و 2 گیگابایت رم، پردازنده اینتل Celeron N3060 به هرماه باتری 4 سلولی لیتیوم یونی اشاره کرد.

از پردانده گرافیک مجزا خبری نیست و یکی دیگر از عوامل کاهش قیمت آن همین موضوع است.

لپ تاپ لنوو

لپتاپ دیگری که از سری آیدیاپد در این رنج قیمت را می توان معرفی کرد، Ideapad N3050 با قیمتی در حدود 790 تومان است. که مشخصاتی تقریبا مشابهی با مدل قبلی دارد.

نوت بوک بعدی از خانواده Essential به نام G5045 است. که دستگاهی بسیار مناسب برای دانش آموزان و دانشجویان است.

2 گیگابایت رم، 500 گیگابایت حافظه داخلی و دارای پردازنده گرافیکی مجزا با مدل AMD Radeon R2 است اما حافظه مجزایی برای این پردازنده در نظر گرفته نشده است. 15.6 اینچ سایز نمایشگر TFT آن است. دارای داریو نوری و باری 4 سلولی است.

عموما این باتری در لپتاپ های لنوو نام برده در حدود 4 ساعت می توانند لپتاپ شمارا روشن نگه دارند.

مدل های گفته شده، نمونه های موجود در بازار هستند، که به لپتاپ های Lenovo با ارزش خرید مشهوراند.

 

 

 منبع : Lenovo Laptops